Oroszlány városában az autósport alapjainak megteremtése a Spindler családhoz kötődik.

A Spindler család 1957-ben költözött Lovasberényből a gyorsan és dinamikusan fejlődő bányászvárosba, Oroszlányba. A Spindler családi vállalkozás alapítója Spindler Ferenc, az ő gondolatába jelent meg először az, hogy azon szakma területen, melyben ő érdemeket szerzett, azt az új kor szellemének megfelelően kell végezni és ehhez megfelelő támogatottságot kapott a város akkori irányítóitól. Mint motorkerékpárokat javító és „tuninggal” foglalkozó szakember megtalálta azon társadalmi kört akik ezt a tevékenységet igényelték a közvetlen környezetben. Ígéretes eredményeket ért el a két ütemű járművek teljesítmény növelésében. Az általa munkájával és energiájával támogatott versenyzők szép eredményeket értek el az országos versenyeken.

Az 1957-es évben a család fiú tagja Spindler Tibor kezdte meg tanulmányait atyai gondoskodás segítségével és sajátította el a szakmát. Fiatal emberként a szokásos megmérettetéseken jutott túl segédmotor majd nagy motorjavítás technológiák és „tuningok” közepette és érkezett az akkor kornak megfelelő kétütemű autók speciális felkészítésének területére. Rövid fékező erő után, mely a család részéről érkezett döntött úgy, hogy belekóstol az autósport világába. Ebben fő támogatót talált feleségében Spindlerné Kajtor Zsuzsannában, aki először közvetlen majd közvetett támogatásával segítette, hogy férje eljusson a Magyar Bajnoki címhez 1975-ben. (1000cm3 –s géposztály magyar bajnoka, Wartburg gépkocsival) Ehhez, nagy mértékben hozzájárult, Bandi Pál aki egyben navigátoraként segítette az eredmények elérésében.

A Spindler család a város életében, meghatározó szerepet töltött be a gépjármű-autó javító tevékenysége folytán. A család két fiú gyermekkel, gyarapodott Tiborral és Jenővel. Akik szintén igényelték édesapjuk törődését e szakma területen és a „tunning” világában. Szorgos, kitartó és a fiataloktól már megszokott vehemenciával kezdtek bele az autó versenyzés megízlelésében.
A kezdeti eredmények alapján és az általuk kialakított baráti kör segítségével elindítottuk az Oroszlány város autósport életét, amely a lakók nagy elismerésére tett szert és a támogatottságokkal, ide értve a rendszer váltás friss önkormányzatának segítségét is, évenként több rendezvény került megrendezésre a város területén. A városnak egyes részei alkalmasak voltak kisebb környékbeli fiatalok autó sport iránti tudásuk iránti megmérettetésére. Gyorsan híre ment, e rendezvények magas színvonalú és versenyző barát rendezéséről, ezért kezdett hagyománnyá válni Oroszlány Város
augusztus 20-i autóversenye.

Kialakult helyszínek és időpontok:

·        1989. augusztus 20. Kecskédi repülőtér- Városi Buszpályaudvar területe.
Az ilyen jellegű rendezvények, folyamatosan kerültek megrendezésre,  évente többször is. A versenyek az Oroszlány Város Nagydíja elnevezésű rendezvénysorozatba csúcsosodtak ki.

Az akkori baráti kör és a rendezésben segítő önzetlen társadalmi  segítőink, buzdítására, neki álltunk alakítani olyan szervezeti formát, mely alkalmas lehet rendezvények hivatalos lebonyolítására. Felfigyelt a tevékenységünkre a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség vezetése, a szövetség azon tisztségviselői amelyek jónak találták a sport rendezvényeinket segítségünkre voltak az ASE életre hívásában. Önkormányzati képviselettel majd szerény anyagi támogatások közepette úgy döntöttünk, hogy megalakítjuk a Spindler Autósport Egyesületet - 1994.08.20.

 

A megalakulásról egy 1994-es cikk részletet olvashatnak:

„ Rangos esemény színhelye volt kedd este az oroszlányi művelődési ház színházterme. Meglepően sok, máz(!),  érdeklődő, gyűlt egybe megyénk ötödik autósport egyesületének megalakítására. A regisztrációig 72-en, versenyzők és szimpatizánsok, pártolók jelezték csatlakozásukat az egykori ralibajnok Spindler Tibor nevével fémjelzett Egyesületbe. Talán nem haszontalan egy percre visszapillantani a Wartburg király pályakezdésére. Spindler Tibor édesapja kétütemű motorotok tuningolásában ért el nagyszerű eredményeket. Ezért esett a fiú választása a háromhengeres kétüteműre, amiben Bandi Pál navigátorral az 1975-s bajnokság megnyerésén túl a válogatottságig száguldottak. Spindler Tibor korhű profi felvételek vetítésével idézte fel a fiatalabb korosztály számára a rali hőskorát. Szakszerű elemzésében kiemelte a ’80-as évek csúcsminőségét, de utalt arra is, hogy akkoriban nagyon elszaladtak a lóerők a pilóták ellenőrzése alól. Ennek köszönhető a mai, valóságosabb állapot. Nem ismeretlen az autósport szerelmesei előtt az a néhány pilóta, akik a továbbiakban a Spindler Autósport égisze alatt törekednek újabb babérokra. Közülük Dibusz László az egyetlen akit a Spindler-Bosch Szerviz már idén is támogatott. Stréhli József Skoda Favorittal folytatja pályafutását, aki a rali 2. osztály összesítésében az abszolút 7. helyen végzett, kategóriájában és az A csoportban a 3. lett. Matics Mihály a rali 1-ben az „A” abszolút 12., az A8-ban 4., a Lada-kupában pedig a 3. helyezést szerezte meg.”

Még ebben az évben megszervezte első Minirali versenyét Oroszlányban az egyesület. A rajt augusztus 20-án reggel 9-kor indult dr. Sunyovszki Károly polgármester rajtjelére. A verseny az Oroszlány Nagydíja nevet viseli. Az 50km-es távból 17 km volt az, ahol különleges próbáknak kellett megfelelni. 1 km volt a városban 4 km a repülőtéren. Az előző évi címvédő Telek Zoltán, felkészülés közben „elszállt” így nem tudott harcba szállni a rangos eseményen. 34-en indultak el, köztük volt Dibusz László, Stréhli József, Makó László.

A versenyen 900 és 1300 köbcentis kategóriában részt vett az akkor 19 éves ifj. Spindler Tibor, aki Wartburgjával Ladákat utasított maga mögé, segítsége testvére Spindler Jenő volt. A verseny után röppentek fel olyan kijelentések miszerint: „A Spindler fiúk az apa nyomdokain hajtanak” „”A Spindler-Bosch szerviz párosa mutatta meg, hogy magyar bajnok édesapjuk vére nem vált vízzé bennük”

Winn’s kupa Oroszlányban

„A házigazda Spindler Autósport SE rendezésében eddigi legjobbját nyújtotta.” Írja a 24 óra egy 1994-es számában. Több száz érdeklődőt csalt oda a verseny akkoriban, az egykori magyar bajnok Spindler Tibor hangosbemondón informálta a nézőket az éppen pályán lévő autóról és vezetőjéről. Két forduló után hirdették ki a végeredményeket. Az abszolút sorrend eredményei: 1. Spindler Tibor 2. Makrai Nándor 3 Makrai Gyula.
Az első év egyik legrangosabb versenye, a Budapest ralit ahol az egyesület képviseleteként a Matics és Dibusz párost vett részt.

1995. A Spindler Autósport Egyesület hagyományaihoz híven augusztus 20-án ismét megrendezte az Oroszlány Város Nagydíjáért folyó Mini-ralit. Ebben az évben az első pontszerző az Eb-futamon Dibusz László és Bogdola Zoltán páros volt. Budapesten és környékén rendezték meg a kettes szponzorú rali Európa-bajnoki futamot, amely egyben országos bajnoki forduló is volt. A Spindler SE kiválósága abszolútban az A csoportban a hetedik helyen végzett.
Ez év szeptemberében  a Vértes lábainál rendezte meg a Spindler Autósport Egyesület az 5 Mini-ralit , ahol ifj Spindler Tibor is megmutatta oroszlán körmeit, abszolút elsőként nyert a 150 km-s össztávú versenyen 1600-as Opel Kadettjével. Ebben az évben Tibor a már három fordulós Wynn’s kupát is bezsebelte.
Akkoriban már szinte minden rangos versenyen szerepeltek az ASE pilótái. Eredményeik kezdenek hasonlítani az alapító Wartburg király hajdani szerepléséhez. A Móron rendezett akkor már 3. alkalommal lezajló raliautók kategóriája versenyen a két legszebb arany koszorút Makrai Nándor kapta meg. Kategóriájában 2. lett Makrai Gyula, akárcsak Pusztai Ferenc az 1300-as Zsigulival. Ekkor már női pilótával is büszkélkedhetett az ASE. Schatz Miklósné a dobogó legfelső fokán végzett 1600-as Ladájával.

Ebben az évben Dr. Nemes Ferenc rendőrkapitány Úr megkeresésére és felkeresésére, az egyesület vezetése úgy döntött, hogy az országos baleset megelőzési bizottság bevonásával, az országban először megrendezésre kerül a Kékfény Kupa elnevezésű (ügyességi és vezetéstechnikai autóverseny) a közlekedési rendőrök részére. Óriási volt az érdeklődés. Az ország egész területéről jöttek csapatok. Nagy megelégedéssel nyugtázták a szervezők munkáját.

A megyei Old Timer Klub vezetője kereste meg egyesületünket, hogy a környékbeli nevezetességeket bemutatva , közösen rendezzünk, veterán autóknak csillagtúrát, amely óriási sikert aratott az oroszlányi városlakók körében, mivel múzeumba illő autó csodák jártak a város útjaink és megmutatták magukat a város főterén.

1996. A IV. Champion-Arbau Rallye Esztergom kupa híreivel indult. A 24 óra április 1-i számában olvasható, hogy több mint 3000 néző szurkolt a versenyzőknek köztük a bajnoki címvédő Tóth Jánosnak, Dibusz Lászlónak aki az egyesület színeiben pompázott és Ferjáncz Attilának. A verseny apropója, hogy közben két autó is kiégett, az egyik még avar tüzet is okozott. A verseny oroszlányi szakaszának megálmodója Spindler Tibor már akkor felhívta egy interjúban a figyelmet arra, hogy bizony az autósport veszélyes üzem.
A kisbéri Snowfox tereptúra országos bajnokságán ifj. Spindler Tibor és navigátora Klausz Zsuzsanna az oroszlányi Spindler ASE versenyzői abszolút és kategória győzelmet szereztek. Ők voltak az egyetlen megyei résztvevők és bizony taroltak.
A két év alatt az egyesület fémjelzésében számos gyorsasági, ügyességi verseny lezajlott. A Wynn’s kupa ettől az évtől Aral-Kupa néven futott és egy fordulósra csökkentették. Részt vettek többek között Gelencsér Tibor, Stréhli József, Spindler Tibor de a „nagymenők” mellett szép számmal jelentkeztek amatőrök is akik a nézők örömére néha már túl látványosan is de sokat manővereztek.
Júliusban megrendezésre került a Veszprém rali ahol Stréhli József és Locher János vettek részt. Sajnos azonban a Skoda Favorit az első gyorsasági szakaszon villanyoszlopnak csapódott. Szerencsére a párosnak nem lett baja,első útjuk haza vezetett, hogy kikalapálják autójuk.
„Az alma nem esik messze…” Szól a Komárom-Esztergom megyei Hírlap  1996. július 13-i szalag címe. Az ifj. Spindler Tibor ebben az évben a rali harmadik osztályában indult egy Opel Kadett típusú autóval. Navigátora Klausz Zsuzsanna ugyancsak oroszlányi. A páros két futam után az első helyen áll az összetettben. Miskolcon a második helyezést érte el a Spindler-Klausz páros.
A Spindler Autósport Egyesület versenyzői mindenhol ott vannak. A tatabányai Turul Kupa H II. kategóriájának győztese Makrai Nándor.
Ebben az évben is megrendezésre került a hagyományt őrző augusztus 20-i Oroszlány Város Nagydíjért folyó verseny. 35 induló indult. Az első autót Székely Antal polgármester rajtoltatta. „A ceremónia után a Spindler Autósport Egyesület elnöke így búcsúzott: Viszontlátásra 1997. augusztus 20-án.”

 1997.

Rengeteg újságcikk van előttem sikerekről, nevekről eseményekről. Legszívesebben mindegyiket belefoglalnám mondanivalómba, azért, hogy bárki aki ezt olvassa legalább egyszer kimondja azoknak a versenyeknek és versenyzőknek a nevét akiknek múltjuk van és bátorságukkal a sportélet élére kerültek.

Januárban felröppent a hír, hogy Matics Mihály és Árva Norbert elbúcsúzik az egyesülettől. Stréhl József árulni kezdte az autóját. Az ember fogta a fejét mi történik a pilótáinkkal? A bizonytalan kezdet azonban annál jobb mezőnyt hozott az egyesületnek. Az áprilisi Esztergom ralin 4 ASE autóból mind a 4 célba ért és ebből 3 dobogós helyet is szerzett. Az Esztergom rallyen a Stréhl József –Hetei Zoltán páros abszolút első a másodosztályban.
A II. Aral-kupa autóversenyt gumiabroncsokkal és vizes hordókkal nehezítette meg a Spindler Autósport Egyesület. A viadalra 35 amatőr pilóta adta le a nevezését.
A II. Aral-Kupa eredményei: N-1 kategória 1. Fogarasi Csaba 2. Tódori Tibor 3. Fekete József
N-2 1. Rimár Tamás 2. Csikós Károly 3. Hodolics Péter
H-3 1. Szigeti Zoltán 2. Fogarasai Attila 3. Sasvári Antal
H-4 1.Varga Elemér 2. Spindler Jenő 3. Zagyva Lajos
H-5 1.Dicsa Tibor 2. Vincze Márton 3. Csernyik Zsolt
Szinte nincs ebből az évből olyan hónap, hogy ne lenne valami izgalmas autócsemege Oroszlányban.

Az 1998-as év első versenye a II. Esztergom  Rally. A mezőny győztese Radó Marika, a dobogó többi fokáért azonban a Zoltán-Vadász, Spindler-Gálos és a Szokolai-Szokolai párosok szinte késhegyre menő harcot vívtak. Végül a Vadász páros előzte meg a haza pályán versenyző Spindler Corsáját. Az ASE pilótái ebben az évben résztvettek a II. OMP Racing Rallyen, I. Bosch Kupán, az V. Metabond Veszprén Ralin, A 12. Nemzetközi Budapest Rallyen, a Mol Mecsek Rallyen. A Spindler Autósport Egyesület rendezésében zajlott a Magyar Köztársaság rallye-túrabajnokság 1998. évi harmadik futama. A verseny távja 198 km volt, melyben hat gyorsasági szakasz volt. A verseny védnökei: Székely Antal oroszlányi polgármester, Bencsik János a tatabányai polgármester, Szalkai Sándor a Vértes Rt. igazgatóhelyettese és Dr. Nemes Ferenc az oroszlányi rendőrfőkapitány volt.  Az ASE megszervezte a hagyományt őrző Oroszlány Város Nagydíjáért folyó verseny.

Az 1999-es versenyévadban az egyesület vezetősége, már nem mert ugyanakkora versenyzői taglétszámot és ugyanannyi rendezvényt felvállalni. Így Rally I. osztályában két versenyző páros, a gyorsasági szakágban pedig egy pilóta képviselte az egyesületet. Dibusz László-Tenke Bertalan, ifj. Spindler Tibor- Gálos Csaba valamint a 19 éves Spindler Jenő próbált szerencsét ebben a mezőnyben. Az egyesület munkájával segítette az ez évi Esztergom Rallyt, Fehérvár-Kisbér Rallyt és a Budapest Rallyn is biztosították a gyorsaságit Oroszlány és Pusztavám között, és a szerviz parkot Oroszlány területén. 1999.08.20-án megrendezésre került már 9. alkalommal az Oroszlány Város Nagydíja ami egy meghívásos túraverseny amatőr versenyzőknek. A két napos rendezvényen 71 versenyző páros vett részt, több ezer néző kísérte figyelemmel a versenyt, mely évről évre növekvő tendenciát mutat.

2000. Ebben az évben a Dibusz-Tenke páros már csak az áprilisi Miskolc Rallyn rajtolt, de műszaki hiba miatt sajnos kiestek. A Spindler-Gálos páros az Esztegrom Rallyen kezdte meg ez évi pálya futását ahol kategóiájukban a 3. helyez szerezték meg, ezt követően a Miskolc Rallyen a 2. helyet szerezték meg. 2000-ben a a legeredményesebb versenyző Spindler Jenő volt, 3x szerzett második helyet és egyszer a harmadik helyen futott be ami az éves bajnokság 3. helyét jelentette számára. Az egyesület utánpótlás versenyzője Barta Gábor lett, aki egy Opel Kadett versenyautóval próbált szerencsét amatőr versenyeken, szép eredményeket elérve. A szervezés oldalon többet dolgozott az egyesület mint eddig valaha, Oroszlány szinte már rallye központtá vált. A 10. alkalommal megrendezett Oroszlány Város Nagydíján 107 amatőr indult és közel 2000 embert hozott Oroszlányba.A III. Aral Rallye igazi rallye verseny volt mind az amatőr mint a profik részére.

2001-ben az eddigi vehemenciával és kitartással indultak neki a mezőnynek a pilóták. A Dibusz László-Tenke Bertalan páros idén is csak pár versenyen indult de a Budapest Rallye megnyerésével az A65 kategóriában  a 3. helyet sikerült megszerezni a bajnokságban. A Spindler Jenő -Gálos Csabapáros Rallye másodosztályban egy vadonatúj Honda Civiccel indult neki az évnek. A hiba mentes és precíz versenyzésüknek köszönhetően a bajnokság abszólút és kategória 2. helyét sikerült megszerezniük. Ifj. Spindler Tibor ebben az évben csak a Mecsek Rallyen vett részt öccse navigálásával, ahol N62 kategóriában a 2. helyet sikerült begyűjteni Rallye első osztályban. Barta Gábor a 2000-es évekhez hasonlóan sikeres eredményeket ért el amatőr kategóriában. A Hungaroring futamán mindkét gyorsasági futamon a 2. helyet szerezte meg kategóriájában így megszerezte a jogot, hogy jővőre a gyorsasági bajnokság élmezőnyében indulhasson.

 

Április elején megrendezésre került az Esztergom Rallye, májusban a Fehérvár Rallye, augusztusban pedig a Budapest Rallye. Több ezer ember zarándokolt el nézőnek a versenyekre. Ebben az évben az ASE saját rendezésű versenye a már 11. alkalommal megrendezett Oroszlány Város Nagydíja volt, ahol az abszolút első helyezett Tóth Tibor lett.

2002-ben bővült az egyesület csapata. Pap Kálmán Spindler Jenővel indult neki Rallye II. osztályban a bajnokságnak. Bár 7 futamból csak nlgyen indultak el az eredményeik magukért beszélnek. Két 2. helyezést szereztek, Veszprémben pedig győzelmet arattak ez évvégén az abszolút 5. és kategóriájukban a 3. helyezést jelentette. Ifj. Spindler Tibor öccsével Spindler Jenővel a szeptemberben megrendezett Mecsek Rallye állt rajthoz Rallye I. osztályú mezőnyben. Sajnos a rossz gumi választásnak köszönhető, hogy autójukkal felborultak, így nem tudták folytatni a versenyt. Barta Gábor az Autós Gyorsasági Bajnokság futamain indult egy Opel Corsa verseny autóval. Az előkelő 2. helyen végzett, évvégén az 1600 cm3 alatti autók 40 fős mezőnyében a 6. helyet sikerült megszereznie.
Az egyesület utánpótlása 2002-ben a Pap Kálmán-Lengyel Miklós duó volt.

 

2002 áprilisában kezdte meg az egyesület rendező gárdája a munkát  az Esztergom Rallyen biztosították a gyorsasági szakaszt. Az ASE sportbírói csapata dolgozott a szombathelyi Savaria Rallyen és a Rábaringen megrendezett hegyiversenyen is. Augusztusban megrendezésre került a nemzetközi Budapest Rallye ahol Oroszlány és Kőhányás között biztosították a gyorsasági szakaszt. Az év legnagyobb rendezvénye a IV. Aral Super Tronic Rallye volt, ahol közel 60 induló és 3000 néző vett részt.

2003-ban az ASE versenyző párosa Spindler Jenő-Pap Kálmán a Rallye I. osztályú bajnokság futamain való indulást tűzték ki célul. Visszatértek a jó öreg és már bevált Opel márkához. Egy H csoportos Opel Kadett GSI-t építettek de anyagi nehézségek miatt az év utolsó két versenyén tudtak csak részt venni. A tesztelési idő hiánya miatt az ügyesség, bátorság a kategória 2. helyéhez volt elég.
Barta Gábor hozta a 2002-es sikereket az Autós Gyorsasági Bajnokságon indult. H-400-as kategóriában megszerezte a bajnoki címet. Ifj. Spindler Tibor szintén elindult ezen a bajnokságon, a pécsi és mátrai hegyiversenyeken állt rajthoz, kétszer 3., kétszer 4. helyezést ért el, ez kategóriájában a 7. helyhez volt elég.
Az egyesület utánpótlása Bihacker Viktor-Lengyel Miklós duó, akik egy N-csoportos Suzuki Swifttel indultak a Túra bajnokság futamain. Az 5 versenyből kettőt megnyertek és a többi versenyen szerzett helyezések összegével megnyerték az N-csoport illetve az N/1 kategória bajnoki címét.
Fennállásának legnagyobb rendezvényét vállalta fel az ASE az I. Vértes Rallye megrendezésével. Több mint 100 induló és 10 000 néző vett részt. Június 20-22-én került lebonyolításra, ami a Rallye másodosztályú és a Túra Bajnokság  egy-egy futama is volt egyben.

A 2004. év egy nem túl sikeres év az egyesület számára. Ebben nagyon sok külső tényező is szerepet játszott, legfőképp az egyesület anyagi lehetőségének behatároltsága. A versenyzők mindenezek ellenére komolyan vették ezt a mezőnyt is s nagy lendülettel vágtak neki a kihívásoknak. A Spindler Jenő és Gálos Csaba páros a Rallye első osztályú futamain való részvételt tűzte ki célul. 4 versenyen indultak, eredményeik az év végi bajnoki 5. helyhez kísérték őket. Többször kinyilatkoztatták az autó továbbfejlesztését a következő évben.
Ifj. Spindler Tibor Gálos Csaba navigálásával az Országos Junior Bajnokság két futamán indultak el. Év végén abszolút 6. kategóriájukban a 3. helyet szerezték meg. Ugyanezen a futamon vett részt a Bihacker Viktor- Csejte Péter páros, ahol kategóriájukban a 4. helyezést érték el. A II. Vértes Rallye ebben az évben nem tudta megszervezni az egyesület. Az előző 10 évhez hasonlóan szerettek volna egy olyan versenyt ahol az amatőrök is megmérettetik magukat, de a megrendezés feltételeit az országos szövetség oly mértékben szigorította a nézői balesetek miatt, hogy több százezer forintos mínusszal lehetett volna csak megszervezni.

2005-ben az egyik legsikeresebb pilóta Spindler Jenő volt. Az Eger Rallyn kategóriájában a 2. helyet, a Miskolc rallyen kategóriájában a 2. helyet a Szombathely Rallyen kategóriájában az 1. helyet, a Budapest Rallyen kategóriájában a 2. helyet a Mecsek Rallyen kategóriájában a 3. helyet,  a Zemplén rallyen kategóriájában a 3. helyet szerezte meg. 2005-ben Egert becézték a Rali fővárosának. A Start Autó Eger Rallye után így nyilatkozott a Spindler Jenő Bihacker Viktor páros: -Nagyon örülünk az eredményünknek, de főleg annak, hogy fel tudunk zárkózni a VTFS-ek mögé és abszolútban is tudtunk előrébb jönni. Sajnáljuk a két elmaradt gyorsaságit, de ennek ellenére élveztük a versenyt. A páros szavai a szombathelyi Rallye után: - Nem vártuk ezt az eredényt magunktól , mert murván ez volt az első versenyünk ezzel az autóval. A pályák tetszettek, igazi élmény volt rajtuk autózni. A Budapest Rallye után a következőket mondta a páros: -Ez évi eddigi legjobb eredményeinket sikerült elérni, amihez kellettek azért az ellenfelek hibázásai is.Az autó sérülés és hiba mentes már várjuk a pécsi versenyt.

 

A 2006-os év sikeresnek mondható a versenyzőknek. Spindler Jenő és Bihacker Viktor a Rallye első osztályú bajnokság futamain indult immár 4. éve. Kitűzött céljuk a bajnokság megnyerése volt. Az első két futam után nem tűnt ez elérhetetlen célnak, azonban a 3 murvás verseny közül csak egy futamon sikerült indulniuk. Ez hatalmas pont hátrányt jelentett, végül a 3. helyet szerezték meg. Szalay Iván és Farkas István újoncként vettek részt a Rallye 2 Bajnokság futamain. Kiegyensúlyozott versenyzésükkel az év végi 5. helyet szerezték meg. 

2007-ben Spindler Jenő és Kiss István versenyző páros a Rallye I. osztályú bajnokság futamain indult immár egy Opel Astra GSI-vel. A mezőny egyik legnépesebb kategóriája lett évközben, 19 versenyző páros részvételével. Az első két versenyen, technikai hibával küzdött meg a duó, a 4 murvás futam közül 2-n tudott részt venni a páros, így ezzel a pont mennyiséggel a 6. helyen végeztek az év végén.

2009. Ebben az évben Spindler Jenő aratta le a babérokat. Rallye első osztályában indult. Az Eger Rallyen kategóriájában a 3., a Miskolc Rallyen kategóriájában az 1., a Komló Rallyen kategóriájában a 4. helyet szerezte meg.  Az egri és a miskolci és a komlói Rallyn Kiss István volt navigátora.

2010-ben Spindler Jenő csupán a Mecsek Rallyen indult,ahol kategóriájában a 4. helyet szerezte meg. OB végeredménye: A/6. kategória 4. hely. A Mecsek Rallyen egy Suzuki Swift Sporttal, a gyorsasági OB-n egy Opel Tigrával indult el.

Spindler Jenő sikerei töretlenek. 2011-ben Rallye I. osztályban indult el egy Suzuki Swift Sporttal, 6.-9. géposztály. Az Eger Rallyen kategóriájában a 4. helyet, a Miskolc Rallyen az első helyet a Bükfürdő Rallyen az első helyet és a Mecsek Rallyen szintén az első helyet szerezte meg. A Rallye OB-n a bajnoki cím az övé lett.

2012. Spindler Jenő ASE pilóta 2012-ben Csizmadia Csabával vágott neki a mezőnynek. A Bükfürdő Rallyen a 6. géposztály 2. helyet, a Mecsek Rallyen a 6. géposztály 3. helyet a Baranya Kupán a 6. géposztály 1. helyet szerezte meg. Az OB végeredménye a 6.kategória 2. helyezését hozta.

 

2013-ban Spindler Jenő a Miskolc Rallyen, a Rábaring Rallyesprinten, a Tatabánya Rallyen, a Budapest Rallyen, a wekerlei óriás szlalomon a Kincsesbánya Rallyesprinten vett részt. OB végeredmény: 6. kategória 5 helyezett.

2015

PARTNEREINK

 

 

Galéria

     

Copyright@SPINDLER ------------ Adatvédelmi nyilatkozat