1936-ban alapított vállalkozásban rövid időn belül megjelent az igény, hogy foglalkozzunk az akkoriban használatos motorkerékpárok teljesítménynövelésével. A cég alapitója, Spindler Ferenc szakmai Tudására alapozva a kétütemü motorkerékpárok sportcélú átalakítása már a Lovasberényben müködö műhelyben megtörtént. Kezdetben csak apróbb finomításokra került sor, de a későbbiek folyamán a baráti körből már Magyar Bajnoki futamokon is indultak ezekkel a motorokkal. Majd változások időszaka következett a költözéssel. A '70-es évek elején Spindler Tibor, az akkori fiatal erő úgy gondolta, hogy a vállalkozáson belül hasznosítani lehetne az édesapja által megkezdett kétütemű motorok teljesítmény-növelését. Egy Wartburg gépkocsi megvásárlása után kezdtek hozzá közös erővel az autó sportcélú átalakításának, melynek eredménye rövid időn belül érezhető volt, hisz kategóriájában az autó 1975-ben Magyar Bajnokságot nyert.

A folyamatos kiemelkedő eredmények a versenyeken, vonzották a magyarországi kétütemű autóval versenyző csapatokat a Spindler Tuning Műhely irányába, Oroszlányba. Több kiemelkedő helyezéssel dicsekedhetett az akkori Tuning Műhely csapata a Magyar Bajnoki futamokon való eredményes szereplésekkel Ezen a terűleten fellépő folyamatos fejlődés igényelte a változást, a '90-es évek második felében már Ifj. Spindler Tibor és Spindler Jenő is helyet kért e tevékenységben, melynek eredményeképpen a Tuning Műhely felszereltségét egy minőségi váltással megnöveltük. Ez a váltás azt eredményezte, hogy nem volt elegendő már a kétütemű jármüvek átalakítása (tuningolása), melynek gátat vetett a járműpark változása és a nem megfelelő minőségű sportcélú alkatrészek beszerzése. El kellett dönteni, hogy a négyütemű jármüvek területéről melyek azok a márkák és típusok, melyek átalakítása megfelelő eredménnyel járhat a magyar versenyeken. Kezdetben a Lada típusai kerültek előtérbe, de az igények már a jobban tuningolható, nyugati márkák irányába kényszerítették a tuning műhely csapatát. A csapat döntése alapján az Opel gyártmányú járművek irányába indult el az információ és a sportcélú alkatrészek beszerzése. A '90-es évek komoly eredményeket hoztak a csapat számára a rali- és a gyorsasági szakágakban is. A 2000-es évek folyamatos fejlődése után jelen pillanatban is 2-3 márkával foglalkozunk, melyhez sikerült olyan partnereket és műhelyeket magunk mellé állítani, akik már az európai tuning műhelyek számára is szállítanak alkatrészeket Természetesen itt nem állhatunk meg, újra és újra a sikerekért küzdve töltjük mindennapjainkat a műhelyben.

Galéria

     

Copyright@SPINDLER ------------ Adatvédelmi nyilatkozat